mandag, desember 22, 2008

Knivkrig!

Hvorfor har det seg slik at jeg aldri kan huske hva jeg hadde tenkt å blogge om når jeg setter meg ned for å blogge om det? Det finnes så mange bra blogginnlegg i mitt hode, men de vil tydeligvis ikke ut her siden de alltid er borte når jeg kommer for å skrive dem ned.. Kanskje jeg må begynne med bloggbok - hvor jeg skriver ned bloggene etterhvert som de detter ned i hodet mitt? Lurt Anita, lurt!

Såpekuttekniven og meg hadde en krangel på jobb idag. Den angrep meg, skikkelig og jeg ble dypt såret og lei meg. Og se hva den gjorde med meg? jeg må gå med plaster! Jeg liker ikke engang å gå med plaster. (Ok, jeg ble ikke dypt såra og det var ikke store krangelen, men jeg liker fremdeles ikke å gå med plaster.)  
Jaja.. Jeg var som sakt på jobb idag. Fett med 100% lønn. (for dere som ikke vet hva det vil si, ett enkelt ord: dobbeltimelønn!)
Kirka har man også vært i idag. Var sånn syng julen inn greie og min fetter skulle synge og min onkel skulle spille bass så da måtte jeg jo nesten komme og høre på. Det angrer jeg ikke på for de var virkelig flinke! Etterpå gikk turen til Katrine hvor vi spiste is og bolle-ish-ting og danset dansematte og pratet en hel del om viktige temaer.. 

Det er koselig å være sjåfør - og kjøre rundt på alt og alle. Men just so you people now - Jeg er ikke lagd av penger så jeg hadde satt pris på litt bensinpenger en gang i blant. (Den delen gjelder ikke Metha, Malene og Michelle, dere er utrolig flinke til å gi bensinpenger. Takk!)  Jeg kjører dere gledelig rundt hvor som helst, så sant jeg kan.. Men det koster meg faktisk en del penger, så tar med stor glede imot litt en gang i blant. 
Sorry, den kom litt utav tema.

Imorgen skal jeg på jobb halv 9, så nå skal jeg sove. God natt godt folk! 

Ingen kommentarer: