onsdag, desember 10, 2008

So much to do. So little Time.

På skolen hadde vi da som sakt besøk av 10 klassinger. Joda, var da koselig det. 
Etter skolen var jeg på jobb. Jeg måtte gå fra jobb til nærmeste buss stopp (30 min) og så måtte jeg vente 15 min på bussen.. Alt sammen ute i kulden. Uff - DET var grufullt (kaldt). 
Spiste litt i full fart da jeg kom hjem. Også måtte jeg vente på at pappa skulle komme hjem så jeg kunne få bilen. Pappa klarte da forresten å bli stoppet i radar idag.. På Kuliaveien av alle plasser. MAX uflaks. Han fikk da 2900 kr i bot og klarte å vri seg unna den på over 4000. Way to go! 
Jeg hadde basstime. Vikar. Husker ikke hva han het, men han var da koselig han. Og flink. Jeg skal ha han neste uke og. Så er det juleferie. Nesten (helt) litt sørgelig at jeg ikke får snakket med Morten på... LENGE! Jeg tror jeg skal klare å overleve. 
Julen begynner å nærme seg med stormskritt og jeg blir bare mer og mer stress for hver dag som går. 
Om dagen har jeg alt for mye å gjøre og jeg SLITER til muntlig biologi på fredag. Så hvorfor sitter jeg her og ikke nedgravd i biologi? Jeg snakker med Mick J på msn..
Jeg er sliten. God Natt!

Ingen kommentarer: