tirsdag, desember 30, 2008

Nyttår i anmarsj.

Jeg har nettopp gått inn deal med pappa'n min. 
Jeg skal kjøpe et minnekort som passer til speilreflekskameraet hans også kan jeg bruke det så mye jeg vil, når ikke han skal ha det selv. Utmerket! Da slipper jeg å bruke penger på det ennå.

Gutter og jenter - imorgen er det nyttårsaften! Og jeg har planene klare. Jeg skal jobbe på dagen også til Malene på kvelden. Det blir koselig. Jeg har ikke, og har ikke tenkt å ha noen nyttårsforsett i og med at jeg aldri klarer å holde dem og blir like irritert på meg selv hver gang jeg bryter dem. Det har kanskje noe å gjøre med at jeg setter meg totalt urealistiske nyttårsforsett, men samma kan det være. Og jeg har endelig funnet ut hva jeg skal gå med på kvelden (tror jeg).

1. Hva er dine planer for nyttårsaften? 
2. Har du noen nyttårsforsett?

Med det vil jeg bare ønske dere alle et riktig godt nytt år! 
Ps. Tror forresten jeg skrev feil i overskriften. 

1 kommentar:

Hilde sa...

Selvfølgelig, linker deg og! Godt nyttår :-)