tirsdag, desember 30, 2008

Gåte til dere!

Ettersom dagen idag har vært særdeles stille, har jeg for det meste blitt stående i utkanten av butikken og smil så søtt jeg bare kan til folk som gikk forbi butikken. Det var et mislykket forsøk på å få flere kunder.
Mens jeg sto der og smilte til en hau med randoms, stoppet det en ganske gammel mann som så spørrende på meg før han utbrøt: "Kjente vi hverandre?". Spørsmålet kom ganske så uventet på meg, men jeg klarte nå å få stotret fram et nei mellom de stille latterhikstene mine.
Ellers har jeg pratet en del med vaktene idag (til en forandring). Veldig koselige er de. 
Har også pratet en del med diverse randoms idag.
Jeg har en gåte til dere.

Hva kaller man en slik butikk hvor man betaler for å legge igjen DNA?

Legg svar i kommentarer. Juksing er teit!

1 kommentar:

Anonym sa...

jepp oreo cake it was, and brownies :D <3